حرفهای نیمه شب
حرفهای نیمه شب

محبت تنها جوشکاری است که دلهای شکسته را رایگان جوش میدهد


12

سلام خدای عزیزم

حالت چطوره؟

به خاطر امروز صبح خیلی ممنونم واقعا عزیزدلم ازت تشکر میکنم خیلی خوبی چون یه هو مثل صاعقه به سرم زد که نمازم بخونم و درکمال تعجب داشتم وضو میگرفتم

خدای خوبم محبوب مهربونم مرسی

راستی خداجونم امروز ازینکه یه دبیر دیگه ای اومده بود سرکلاس خیلی ناراحت شدم میخواستم اصلا تو کلاس نباشم بعدش زنگ تفریح رفتم پیش مدیر که بگم ایکاش عوضش کنی اما تا رفتم پیشش فک کرد که تحت تاثیر یکی از بچه ها قرار گرفتم

خلاصه منم کلی ناراحت شدم و زدم زیر گریههم به خاطر این حرفش هم به خاطر اینکه دبیر نازنینمون رفته بود

اومدم دیدم دبیر حسابان عزیزم که واقعا عاشقشم وقتی میبینمش دستام میلرزن و قلبم میخواد بزنه بیرون از سینم اومده بود سر کلاس

خلاصه گفت چرا گریه میکنی منم همه چیز براش گفتم البته بجز حرفی که مدیر گفته بود!!

اونم گفت دبیر خوبیه و میشناستش یه کمی با حرفش آروم شدم

و یادم افتاد که تو هرچی سر راهم قرار بدی برام نیکوست واسه همین آروم شدم و تصمیم گرفتم این دو درس را خر خونی کنم که زیر 20 نشه مستمرم

و امتحان نهایی هم بالا بگیرم

عزیزدلم خیلی دوست دارم و خیلی متشکرم که کمکم کردی امروز درسام خوب بلد باشم

پروردگارم محبوب مهربونم همه چیزم، خواهش میکنم کمکم کن که در امتحان نهایی موفق باشم همانطور که خودت میدونی امروز برنامه امتحان نهایی گرفتم

پروردگارم میدونم اگه من بسپارم به تو کمکم میکنی پس با تمام وجودم ازت میخوام من در امتحانات موفق کنی و کمکم کنی معدل کتبی ام بالاتر از 18.5بشه و درکل معدلم بالا باشه تا باعث افتخار همه کسایی که در قلبم هستن بشم

خداجونم خوب میدونی که دوستت دارم کمکم کن نذرم ادا کنم و درسام خوب بخونم

مواظب همه کسایی که در قلبم هستن باش و شادی را بهشون عطا کن

کمکم کن که من بتونم  باعث افتخارشون بشم و به هدفم برسم

آمین

دوووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسستتتت دارم یه عالمه به خاطر همه چیزت

واقعا میگم

یه بار دیگه به خاطر نعمت ها و آزمایشات و چیزهایی که در راهم نهادی از تو تشکر میکنم

بازم همون حرف همیشگی

دوست دار تو آنا

فعلا برم درسام بخونم و به کارام برسم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 17 فروردين 1390برچسب:,

|
 


دوس دارم توی این وبلاگم با خدا حرف بزنم خیلی دوسش دارم اونم دوسم داره اما هیچ کس به این ایمان نداره حتی گاهی خودم


 

آناهیتا

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و آدرس man88.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام خدا جون فدات بشم .... چطوری مهربونم...... خدا جون خودت منو خوب میشناسی میدونی که چقدر تنهام میدونی که به جز تو و مادر پیرم کس رو ندارم ولی به خاطر سلامتی که به من دادی از تو ممنونم ولی خدا جون دلم گرفته از این همه سختی تو این دنیای فانی یه کاری کن این کار ی تو ذهن منه بشه یعنی به زودی شرایطش جور شه برم سره کار خدا لطفا کمک کن این خبر خوش رو زود بدن و منم ماشینو به پول خوبی بفروشم و یه ماشین خوب گیرم بیاد با سود ... میدونم که الان صدامو میشنوی همونجور که صدای دوستایی که اینجا حرف دلشونو گفتن میشنوی خدایا تا حالا تنهام نذاشتی بعد از اینم تنهام نذار ... میدونم کمکم میکنی ... فدات شم مرسی فعلا بای
پسرک تنها
lovelorn
سرگرمی
عشق یک طرفه ممنوع
آخرین تنها
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

 

برگشت جدید
شروع
حس قشنگ!!
اندکی خودمونی
دانشجویی سهراب
1
برای تو1
برای تو
شرمنده وجودتم خدا

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 5877
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1