حرفهای نیمه شب
حرفهای نیمه شب

محبت تنها جوشکاری است که دلهای شکسته را رایگان جوش میدهد


خدای عزیزم سلام

امروز حالت چطوره؟

خداجونم من که امروز خوب بودم و بسیار هم متشکر که کمکم کردی در درسام خوب باشم

خداجونم عزیزدلم فقط متوجه یه چیزایی نمیشم

نمیدونم چرا انتقاد ناپذیر شدم خداجونم دلم خیلی خیلی تنگه احساس دلتنگگی میکنم اما نمیدونم دلتنگ کی هستم

شاید حرفهای یکی از دوستام روم تاثیر گذاشته

راستی یه چیز دیگه ای که متوجه شدم اینه که گاهی نمیدونم چرا از همه مردای دنیا بدم میاد واقعا دلیلش را نمیدونم اما فقط میدونم که بدم میاد

گاهی حتی از زنها هم بدم میاد الان که دارم مینویسم به شدت بغض کردم من خودم نمیدونم چم شده اما تو میدونی پس درمونم کن

خداجونم مدتها بود که این احساس نداشتم اما یکباره این احساس پیدا کردم

خداجونم هنوز دعای صبحم یادمه تو بهترین چیزها را سر راهم قرار میدی

به هر حال عزیزدلم محبوب مهربونم از تو میخوام تمام عشق و محبتم تقدیم تو بشه و بجز تو محبت کسی دیگر را به دل نداشته باشم مگر همه بندگانت آنهم تنها برای رضا و خشنودی ات.

خدایا ممنون که کمکم کردی نمازم بخونم البته باید برم نماز مغرب وشام را بخونم هنوز نخوندم شرمنده!

راستی امتحان میان ترم زبان فارسی را خوب دادم به این خاطر خیلی متشکرم و دیگه اینکه شنبه هم امتحان فیزیک دارم خواهش میکنم کمکم کن که اونم و تمامی امتحانات میان ترم و همه پایان ترم هایم را خوب بدهم به گونه ای که معدل کتبی ام بالاتر از 18.60بشود

ای که قادری هر کاری انجام دهی تو را به قدرتت قسم که کمکم کن در راه صالحانت قرار بگیرم و کمکم کن که بتوانم همه چیز را استدلال کنم و دیگر اینکه صبر عطا کن که تو صابرترینی

خدایا ازتو میخواهم کمکم کنی بتوانم باعث افتخار همه کسانی که در قلبم هستند بشوم و به آنها شادی عطا کن

وخدایا سرانجام از تو میخوام که بهترین ها را سر راهم بذاری و کمکم کنی که همه خانواده ام دوریکدیگر گرد بیاییم و برای همیشه از بحث ها و جدل ها رهایی یابم

دوستتتتتتتتتتتت دارم خیلی خیلی خیلی

تو بهترین دوست منی

دوست دار تو آنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 18 فروردين 1390برچسب:,

|
 


دوس دارم توی این وبلاگم با خدا حرف بزنم خیلی دوسش دارم اونم دوسم داره اما هیچ کس به این ایمان نداره حتی گاهی خودم


 

آناهیتا

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و آدرس man88.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام خدا جون فدات بشم .... چطوری مهربونم...... خدا جون خودت منو خوب میشناسی میدونی که چقدر تنهام میدونی که به جز تو و مادر پیرم کس رو ندارم ولی به خاطر سلامتی که به من دادی از تو ممنونم ولی خدا جون دلم گرفته از این همه سختی تو این دنیای فانی یه کاری کن این کار ی تو ذهن منه بشه یعنی به زودی شرایطش جور شه برم سره کار خدا لطفا کمک کن این خبر خوش رو زود بدن و منم ماشینو به پول خوبی بفروشم و یه ماشین خوب گیرم بیاد با سود ... میدونم که الان صدامو میشنوی همونجور که صدای دوستایی که اینجا حرف دلشونو گفتن میشنوی خدایا تا حالا تنهام نذاشتی بعد از اینم تنهام نذار ... میدونم کمکم میکنی ... فدات شم مرسی فعلا بای
پسرک تنها
lovelorn
سرگرمی
عشق یک طرفه ممنوع
آخرین تنها
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

 

برگشت جدید
شروع
حس قشنگ!!
اندکی خودمونی
دانشجویی سهراب
1
برای تو1
برای تو
شرمنده وجودتم خدا

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 5885
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1