حرفهای نیمه شب
حرفهای نیمه شب

محبت تنها جوشکاری است که دلهای شکسته را رایگان جوش میدهد


14

سلام

خداجونم عزیزم حالت چطوره؟؟؟؟من خوبم خدایا خواهش میکنم التماست میکنم کمکم کن نمازم بخونم به خودت قسم که دارم دیوونه میشم از نخوندن

راستی امروز امتحان مبانی داشتیم وای خدا جونم ببخشم که 1 سوال تقلب کردی ببخش ببخش

خدای عزیزم مامانم اینا اومدن ولی منم و کلی آرزوی مونده که بیان پیشمون

خداجونم میدونی اگه نیان من چقد ناراحت میشم

در یک کلام خدایا من مامانم اینا را میخوام

شاید چیزایی که تو سر راهم قرار دادی یک نوع آزمایش باشه نمیدونم اما هرچی هست شاید برای من سخته

خداجونم وقتی وضع پدربزرگم میبینم کباب میشم میسوزه درونم اشک تو چشام حلقه میزنه

درسال جدید بجز اول و دوم و سومین روزش دیگه خوب بودم کمکم کن بقیه روزا هم خوب باشم واقعا محتاجم به سلامت

خودت که خوب میدونی واقعا دیدن یه مرد توی این وضع سخت و درد ناکه نمیدونم اصلا رفتنمون چطور میشه اگه بریم پدربزرگ اینا چی کار میکنن؟

وای خداجونم چقد فکر و خیال.....

وقتی فکرش میکنم دیوونه  میشم

فک کردن برام کافیه نمیخوام به چیزی جز هدفم فک کنم خداجونم کمکم کن

مواظب همه کسایی که در قلبم هستن باش

کمکم کن  باعث افتخارشون بشم کمکم کن

الان که دارم مینویسم بغض کردم چون خودتم میدونی چرا؟

راستی امروز اون دبیر جدید را دیدم خوشحال شدم که دبیر فامیلمون را میشناخت و الا باهام لج میافتاد شانس آوردم

متشکرم

خییییییییییییییییییییییلللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییی دددددددددددددددووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتت دارم

مواظبم باش

به تو توکل میکنم

بای

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

رحمت الله
ساعت1:05---29 ارديبهشت 1390


سلام عزیزم
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬

اومدم یه خبری بدم و برم ♥☻♥

╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬

آپم نمی خوای بیای ؟بدو بیا ♥☻♥

╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
نظر یادت نره ♥☻♥


رحمت الله
ساعت22:18---21 ارديبهشت 1390
سلام دوست من.حالت خوبه.خیلی وقته که بهم سر نمی زنی.یک سری بزن.من منتظرتم.

اخرین تنها
ساعت16:33---22 فروردين 1390
در دفتر زندگیت برای سفید ماندن صفحه ی غصه هات همیشه دعا میکنم

آخرین تنها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:,

|
 


دوس دارم توی این وبلاگم با خدا حرف بزنم خیلی دوسش دارم اونم دوسم داره اما هیچ کس به این ایمان نداره حتی گاهی خودم


 

آناهیتا

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و آدرس man88.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام خدا جون فدات بشم .... چطوری مهربونم...... خدا جون خودت منو خوب میشناسی میدونی که چقدر تنهام میدونی که به جز تو و مادر پیرم کس رو ندارم ولی به خاطر سلامتی که به من دادی از تو ممنونم ولی خدا جون دلم گرفته از این همه سختی تو این دنیای فانی یه کاری کن این کار ی تو ذهن منه بشه یعنی به زودی شرایطش جور شه برم سره کار خدا لطفا کمک کن این خبر خوش رو زود بدن و منم ماشینو به پول خوبی بفروشم و یه ماشین خوب گیرم بیاد با سود ... میدونم که الان صدامو میشنوی همونجور که صدای دوستایی که اینجا حرف دلشونو گفتن میشنوی خدایا تا حالا تنهام نذاشتی بعد از اینم تنهام نذار ... میدونم کمکم میکنی ... فدات شم مرسی فعلا بای
پسرک تنها
lovelorn
سرگرمی
عشق یک طرفه ممنوع
آخرین تنها
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

 

برگشت جدید
شروع
حس قشنگ!!
اندکی خودمونی
دانشجویی سهراب
1
برای تو1
برای تو
شرمنده وجودتم خدا

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 5875
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1