حرفهای نیمه شب
حرفهای نیمه شب

محبت تنها جوشکاری است که دلهای شکسته را رایگان جوش میدهد


 سلام خداجونم

عزیزم امروز حالت چطوره؟؟؟؟؟

من که به لطف تو عالی ام

خوب امتحان تاریخ را عالی دادم واقعا متشکرم خداجونم کمکم کن که 20 بشم راستی صبح برای اولین بار در سال تحصیلی به موقع رسیدم مدرسه که مطمئنم تنها به لطف تو بود و الا من که بنده ناتوانتم

اما خداجونم همونطور که دیدی جبر و فیزیک هم عالی بودن ولی عالیتر ازهمه حسابان که با خانم اسکینی عزیزم داشتیم واقعا عالی بود واقعا لذت میبردم سر کلاس و جالب این بود که برخلاف تمام عمرم با قدرت و انرژی داشتم به درسم گوش میدادم و هرچی تمرین بود را من حل میکردم

وای خداجونم میدونی که واقعا عالی بود واقعا عاشقشم

خیلی خیلی خوب بود

خدای خوبم متشکرم که کمکم کردی که نمازم را بخونم واقعا مرسی تو محشری نمیدونم باید چی بگم همه چیزت 20 هستش

راستی کمکم کن که بتونم انشاءالله فردا هم موفق و پر انرژی به درسام برسم و همه درسام را نمراتی خوب بگیرم

راستی خدای خوبم کمکم کن که زود زود همه چی عالی بشه گرچه میدونم هرچی سر راهم قرار بدی مصلحت توهست

کمکم کن که باعث افتخار همه کسایی که تو قلبم هستن باشم و باعث خوشحالیشون بشم

خدای خوبم میدونم که تو قادری هر کاری انجام بدی پس به منم کمک کن

و بهم نیرو و قدرتی عطا کن که با موفقیت همه چیز را پشت سر بگذارم

خب خداجونم الان میخوام برم نمازم را بخونم بعدش هم با کمک تو درسام را بخونم

خیلییییییییییییی دووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتت دارم

بای

دوست دار تو آنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 27 فروردين 1390برچسب:,

|
 


دوس دارم توی این وبلاگم با خدا حرف بزنم خیلی دوسش دارم اونم دوسم داره اما هیچ کس به این ایمان نداره حتی گاهی خودم


 

آناهیتا

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و آدرس man88.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام خدا جون فدات بشم .... چطوری مهربونم...... خدا جون خودت منو خوب میشناسی میدونی که چقدر تنهام میدونی که به جز تو و مادر پیرم کس رو ندارم ولی به خاطر سلامتی که به من دادی از تو ممنونم ولی خدا جون دلم گرفته از این همه سختی تو این دنیای فانی یه کاری کن این کار ی تو ذهن منه بشه یعنی به زودی شرایطش جور شه برم سره کار خدا لطفا کمک کن این خبر خوش رو زود بدن و منم ماشینو به پول خوبی بفروشم و یه ماشین خوب گیرم بیاد با سود ... میدونم که الان صدامو میشنوی همونجور که صدای دوستایی که اینجا حرف دلشونو گفتن میشنوی خدایا تا حالا تنهام نذاشتی بعد از اینم تنهام نذار ... میدونم کمکم میکنی ... فدات شم مرسی فعلا بای
پسرک تنها
lovelorn
سرگرمی
عشق یک طرفه ممنوع
آخرین تنها
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

 

برگشت جدید
شروع
حس قشنگ!!
اندکی خودمونی
دانشجویی سهراب
1
برای تو1
برای تو
شرمنده وجودتم خدا

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 5886
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1