حرفهای نیمه شب
حرفهای نیمه شب

محبت تنها جوشکاری است که دلهای شکسته را رایگان جوش میدهد


خدایا کمکم کن

همین



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت9:22---25 دی 1391
خدایا کمکم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:,

|
 


دوس دارم توی این وبلاگم با خدا حرف بزنم خیلی دوسش دارم اونم دوسم داره اما هیچ کس به این ایمان نداره حتی گاهی خودم


 

آناهیتا

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و آدرس man88.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام خدا جون فدات بشم .... چطوری مهربونم...... خدا جون خودت منو خوب میشناسی میدونی که چقدر تنهام میدونی که به جز تو و مادر پیرم کس رو ندارم ولی به خاطر سلامتی که به من دادی از تو ممنونم ولی خدا جون دلم گرفته از این همه سختی تو این دنیای فانی یه کاری کن این کار ی تو ذهن منه بشه یعنی به زودی شرایطش جور شه برم سره کار خدا لطفا کمک کن این خبر خوش رو زود بدن و منم ماشینو به پول خوبی بفروشم و یه ماشین خوب گیرم بیاد با سود ... میدونم که الان صدامو میشنوی همونجور که صدای دوستایی که اینجا حرف دلشونو گفتن میشنوی خدایا تا حالا تنهام نذاشتی بعد از اینم تنهام نذار ... میدونم کمکم میکنی ... فدات شم مرسی فعلا بای
پسرک تنها
lovelorn
سرگرمی
عشق یک طرفه ممنوع
آخرین تنها
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

 

 

برگشت جدید
شروع
حس قشنگ!!
اندکی خودمونی
دانشجویی سهراب
1
برای تو1
برای تو
شرمنده وجودتم خدا

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 5603
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1